fbpx

Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

INSTRUKCJA - LOGOWANIE DO PLATFORMY -

    Instrukcja logowania:

    WYDZIAŁ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

    1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć oraz testy.
    W celu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
  • Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
  • Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu
  • Podajemy hasło - jest nim numer PESEL

  • W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁA
    kontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL z dwoma zerami na początku, prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer
    2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
  • Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
  • Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
    Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w temacie numer albumu oraz dopisek: "Teams".
  • Podajemy hasło - otrzymali je Państwo na swoją skrzynkę poczty elektronicznej razem z nazwą użytkownika.
    Po zalogowaniu się do aplikacji należy dołączyć do zespołu klikając: "Dołącz do zespołu lub utwórz zespół" - Do zespołu dołączymy podając otrzymany kod lub poprzez udostępniony link od wykładowcy - Następnie wchodzimy do zespołu i klikamy dołącz do spotkania - pod warunkiem, że trwa spotkanie/wykład - podczas trwającego wykładu widać niebieski prostokąt z napisem: "Dołącz" klikając dołącz.
  • Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
  • Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ
  • Dostęp do aplikacji teams przez stronę www/przeglądarkę:
  • Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi)dla konta służbowego które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.
  • Dostęp do pakietu office365 - Dostęp do Worda - excella - power pointa - dysku one drive - on-line
  • Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.

    WYDZIAŁ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

    1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć.
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:

  • Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
  • Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu bez znaków specjalnych czyli ukośnika
  • Podajemy hasło - dla wydziału w Piotrkowie Trybunalskim jest nim numer PESEL
    W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁA
    kontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL gdzie są dwa zera na początku prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer

    2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
    • Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
    • Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
      Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nr albumu.
    • Po zalogowaniu się do aplikacji należy dołączyć do zespołu klikając: "Dołącz do zespołu lub utwórz zespół" - Do zespołu dołączymy podając otrzymany kod lub poprzez udostępniony link od wykładowcy - Następnie wchodzimy do zespołu i klikamy dołącz do spotkania - pod warunkiem, że trwa spotkanie/wykład - podczas trwającego wykładu widać niebieski prostokąt z napisem: "Dołącz" klikając dołącz.
    • Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
    • Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ

    • Dostęp do aplikacji teams przez stronę www/przeglądarkę:
    • Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.
    • Dostęp do pakietu office365 - Dostęp do Worda - excella - power pointa - dysku one drive - on-line
    • Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.

    WYDZIAŁ W JAROCINIE

    1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć.
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:

  • Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
  • Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu bez znaków specjalnych czyli ukośnika
  • Podajemy hasło - dla wydziału w Jarocinie jest nim numer PESEL
    W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁA
    kontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


  • UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL gdzie są dwa zera na początku prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer

    2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
    W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
    • Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
    • Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
      Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nr albumu.
    • Po zalogowaniu się do aplikacji należy dołączyć do zespołu klikając: "Dołącz do zespołu lub utwórz zespół" - Do zespołu dołączymy podając otrzymany kod lub poprzez udostępniony link od wykładowcy - Następnie wchodzimy do zespołu i klikamy dołącz do spotkania - pod warunkiem, że trwa spotkanie/wykład - podczas trwającego wykładu widać niebieski prostokąt z napisem: "Dołącz" klikając dołącz.
    • Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
    • Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ

    • Dostęp do aplikacji teams przez stronę www/przeglądarkę:
    • Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.
    • Dostęp do pakietu office365 - Dostęp do Worda - excella - power pointa - dysku one drive - on-line
    • Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.

KIERUNKI Studiów

- Zdrowie Publiczne- Ratownictwo Medyczne- Pielęgniarstwo
Inauguracja Międzynarodowego Roku Pielęgniarki i Położnej w Polsce